2 buçuk aylık bebeğimin burnunu açmak için otribebenin küçük tüp serumlarından kullanıyorum ama damlatmıyorum yan çevirip ne kadar giderse sıkıyorumki deliğinede çok mu yapıyorum acaba damla olarakmı damlatcam tek seferde o küçük tüpün yarınısı iki deliğe kullanıyorum fazlamı acaba