Prensesbella Evin sıcaklığı 22 derece . Altında zıbın kısa kollu , üzerinde uzun kollu orta kalınlıkta bişey oluyor . Uykudan kalkınca da yelek giydiriyorum teri soguyunca çıkarıyorum . Ama bu çocuk ciplakken bile olduğu yerde terliyor 🥺
Havluyu hiç cikarmasam sürekli değiştirsem . Rahatsız eder mi onu acaba