Diş midir üşütme midir anlamadım dün gece hafif ateşlendi normalde vücut sıcaklığı 35,5 ve altında olduğu için hemen farkettim 36 maksimum 37,5 oldu burun akıntısı öksürüğü hırıltısı falan hiçbir şeyi yok ateşi var sadece ara ara düşüp yükseliyo dolven şurup vermek istedim sabah şurubu ağzına değdirdiğim gibi kustu midesindeki her şeyi boşalttı resmen sonra az önce yine veriyim dedim bu defa kokusunu alır almaz kustu o yüzden üşüttü mü yoksa dişten mi anlamıyoruz üst damağı şiş yaklaşık 1 buçuk haftadır şimdi aşağıya doğru çıkıntı halinde şişmiş sizce diş midir düğünümüz vardı soğukta kaldı bir süre o yüzden aklıma takıldı hangisi acaba diye. 😢