inci_34 Gençler aile hekimi 4.aydan sonra kan ilacına başlamanız lazım dedi bunu yazdı reçetede sadece yetişkinler için diyor kullanan var mı
inci_34 inci_34 eczacı ne yazmış buna ya nasıl kullanacağımı bile anlamadım nasıl kullanıyorsunuz bebeğinize