mutluluk_hayalll Kızlar aranızda icra avukatı olan var mı veya borç şeyleriyle ilgilenen veya konuda bilgisi olan var mı “ALACAKLISINI MADUR ETME” suçu diye bir şey var mı varsa bunun hapis cezası var mı
Noname21 mutluluk_hayalll hapis cezası oyle kolay alınmıyor bu borç davalarında. Ne şekilde mağdur etmiş. Örneğin adamın parasinyok senet tarihi mi gecikmiş.
Gunesgizem mutluluk_hayalll tabiki de var alacaklısını mağdur etme durumu. Siz bi şey karşılığında mal aldığınızı düşünün ve para ödenmedi karşı taraf mağdur çünkü bunu dolaylı yoldan size sattığını düşünelim. Hapis cezası değişir bence önceki dosyalar veya borcun miktarı ya da alacaklının yanında bulunan avukatı gibi
mutluluk_hayalll Noname21 hayır canm senet falan değil kredi kartı borcu ve herhangi bir taahüt verilmedi
Noname21 mutluluk_hayalll bankalar korkutuyor o şekilde. Yani şöyle bir örnek vereyim. Benim amcamın bankaya 400.000 borcu vardı. Telefonla taciz ediyorlar icraya falan veriyorlar. Ama sonuç yoktu mesela sadece maasindan kesiyorlsrdi
mutluluk_hayalll Gunesgizem ama durumu olmadığından ödeme yapamıyor ve üzerne herhangi bir malı evi arabasi bir şeyi yok yani keyfi ödmemezlik yok var da ödemiyor diye bir durum yok
mutluluk_hayalll Noname21 bunu arkadaşım için sordum onun 3 milyar borcu var bankaya ve sürekli yok hapse girersin yok bilmem ne olur gibi gibi şeyler söyliyor ama kendisinin çalışma imkanı yok ayrıca eşinin maaşında da icra var yani ciddi anlamda durumları kötü çocuğunun eksigini bile biz karşılyrz böyle bir insan için alacaklisini madur etme suçu falan olacağını bende düşünmedim çünkü mali mülkü yok ki alacaklisindan mal mülk kaçırma gibi bir durumu olsa neyse ama yok
Gunesgizem mutluluk_hayalll krediyi çekerken bankaya borçlandı ve bir vade içinde ödeyeceğine söz vermekle yükümlü o kişi. Takside böldürüp yapılandırma yapsaydı belki ödeyebilirdi. Karşı taraf sanırım avukat o kişiyle ödeyecek durumum yok taksitlendirme yapalım gibi şekilde söylesin. Ev araba olması önemli değil eve gelip icra yolu ile borç karşılığını alıyorlar eğer avukat çok uğraşmak isterse de borç ödenene kadar cezaevine girme ihtimali bile var
mutluluk_hayalll telefonda arayan kişiye demiş ki yok elimde ne yapabilirim yok bir canm var ona da kıyayım mı istiyorsunuz ne yapma ya çalışıyorsunuz demiş karşı tarafda demiş ki bu hakeretlerinizden dolayı da sizi dava edicem demiş ama ortada hakaret yok
mutluluk_hayalll Gunesgizem bunu ilk defa sizden duyuyorum borçtan dolayı hiç bir taahüt vermediği halde hapse giren .. kesin bir bilgi mi siz nerden biliyorsunuz ona göre çünkü arkadasmi bilgilendirmek istiyrm
Gunesgizem mutluluk_hayalll nasıl tahaatüt vermedi ? O borcu bankadan alırken zaten tahatüt vererek alıyor arkadaşınız yani 1000 TL çektim 10 ay vade ile şu şekil ödeyeceğim diye? Avukatına göre değişir normalde bu suç zaten ne yapıp ne edip borcunu ödeyip evine haciz getirmesin çok zor bi durum ailesinden istesin toplu olarak birinden elbet ödenir çok zor onun için cezaevine girme olursa eğer borç ödenmeden çıkamaz zaten eee bir de cezaevinde kalma ücreti de var. Eşyaları alınırsa depoya kaldırılır orda durduğu gün kadar da para yazılır yani borcu 5 e katlarlar