gulcan_serkan4554 Sezeryan doğum sonrası baş ağrısına ne iyi gelir kızlar kahve içiyorum ama bi faydası yok var mi ise yarayan önerisi olan
Deletedmom65802 gulcan_serkan4554 ikisi bir arada ya da mescafe gold küçük paketler var ya onlardan için en iyi onlar geçiriyor çok geçmiş olsun bende çok çektim o Ağrı’dan 😭
Gulsurmeli gulcan_serkan4554 Bana hiçbir şey iyi gelmemişti 1 haftaya yakın çekmiştim başımı kopartasım geliyordu doğrusu 🤧
Limonataa gulcan_serkan4554 Benim hiç agrimadi ameliyatta antestezi doktoru sırtın dik başının altın da varla yok arası bı yastikla yat dedi bende kahve içim mi dedim hayır çay iç dedi sürekli hastane çay vermişti çayı da sıcak icermediler ılık verdiler hatta sogusun dedi peş peşe çay içiyordum şekersiz
Gulsurmeli Deletedmom65802 yok boyun ağrısı yaşamadım sadece baş ağrısı yaşadım . Normalde hiç baş ağrısı nedir bilmezdim doğumdan sonra ara ara başım ağrıyor ama normal bir ağrının dışında çok şiddetli geçiyor. Doktorum minoset yazmıştı bana danışıp kullanabilirsiniz belki sizde. 🥰
Glsm__2525_ Doktorunuz agrı kesici yazmadımı bana arveles yazmıştı sadece baş degil vücutdaki tüm agrıları kesiyordu🤗
gulcan_serkan4554 Limonataa benimde ilk dogumumda boyle olmamıştı ikinci sezeryanım maalesef zorlu gecti ve bas ağrısını hic bisey gecirmiyor😔
Limonataa gulcan_serkan4554 Emzirmiyorsaniz ya da emzirenlere uygun bı serum bı ağrı kesici iğne varsa vursunlar bence doğumu yapan doktorla bı iletişime geçin en azından yardımcı olmaya çalışırlar