Defnem_ ilk haftalarda guzel uyuyordu tabi arada uyaniyordu ama buyudukce duzene girdi, kizim bugun 3 aylik saat 8 de yatiriyorum herzaman, kizim hemen hemen uyku duzeni var. Karnini doyuruyorum yerine koyuyorum kendi basina uyuyor her mizildadigindada almiyorum canim. Tabi seni yavru. Daha cok kucuk. Yalanci emzik kullanmiyor mu, aslinda yani dogan bebekler uyur cogunlukla, tabi biyere agrimadigi surece