ulkummm Ben yeni aldım daha fakir grili pembeli binden aldım buyuk ağır geliyordu bana günlük kullanışlı benim için emiş gücü falan fiyatına göre iyi Fantom havalandırma dan çok üflüyor bn kullaniyordum o canımı sıktı fakir aldım daha öncede kullandım 3 sene bu arada benim kızımın adida ülkü 🥰