Ar-As ben hemşireyim pediatride de çalıştm 2 yıl, benm hocam eğer bebek anne sütü+ mama ile beslenip yeterli kilo alamıyor ve kabızlık sorunu yaşıyorsa başlatıyodu ek gıdaya. Benm kızm şuan 4 aylık ve göbek fıtığı var her gün kakasını yapmazsa aşırı derecede şişiyor bağırsağı çıkıyor dışarı, çok mama denedk ama işe yaramadı
1 haftadır tahıl bazlı muhallebi yapıp içine armut suyu katıp yediriyorum. Yoğurt mayalayıp veriyorm ve cok rahatladı kaka konusunda, fıtığı da küçülmeye başladı
Herkesin anneliği içgüdüsü farklı ben su da veriyorm doğduğu günden itibaren ama kimseye sen de ver diye diretmem akıl vermem