Yoncaaaa1 çok normal sarılıgı varsa daha sık emzirin 2 saati beklemeyin derim yenidoğanlar sürekli anne istiyor kokunuza muhtaç, doktor bize sadece acıktıgında değil gaz çıkarmak istediğinde, uyumak istediğinde, kaka yapmak istediğinde de meme ister demişti şu an bebeğim 47 günlük takip ettim gerçekten de öyle yapıyo, işi gücü bırakın süt gelmese bile sık sık emzirin kokunuza ihtiyacı var