Ozooo benimki de 9 aylık, dünden beri kafaya koydum sallamayacağım diye mücadele veriyorum bakalım. Ya emerek uyuyodu ya sallayarak. Akşam yarım saate yakın direndi ağladı kucaklarım sakinleştirip yatırdım ninni söyledim saçını okşadım sonra yoruldu uyudu. Sabah da 7 bucuğa doğru uyandı 10 gibi tekrar bir mücadeleyle uyuttuö. Genelde ilk 4 gün sonra düzeliyor diyorlar umarım öyle olur. Çünkü gecede 7-8 kez uyanıyor ve beni perişan ediyor