Nurcan3500 Arkadaslar merhaba kizim 3hafta önce hasta oldu cok kötü iyilesti cok şükür ama yine 3gündür öksürük basladi sadece cok öksurmüyor ama arada krize griyor sizce ne versem iyi gelir hastaneye de gotrmek istemyorm cok kalabalk suaralar hastaneler
05122014 Nurcan3500 sarımsak zeytin yağı kürü dogal zeytinyağını yarim cay bardağı koy icine 2 diş sarımsak rendele 1 gece ışık görmeyen yerde beklesin sonra sarımsağın süz yağını her gun bebegin yatmadan ayağının altina sür corap giydir faydasını göreceksin
Nurcan3500 05122014 tamm canmm cok sagoll denicemm ama bende hakiki zeytin yagi yok marketten aldgm var o olmazmi