Aseloykununannesi Kızlar kızm grip oldu dün acile gittim boğazları kızarmş dedi burnu zaten sürekli dolu öksürük var balgamı atamıyor bugünde sesi kısıldı ya ne önerirsiniz kızm 10 aylık bu arada
Duhahlas Aseloykununannesi benimde aynı sekil henüz 2 aylık grip oldu sesi gitti aglarken kısık cıkıyor :/
Aseloykununannesi Beyzaa12345 her dk temizliyorum ağlar yakar 2 dk sınra aynı mecbur ilaç kullanıyorum yoksa iğleşmicek birde sürekli hasta oluyor kıızm 😑
semaahmet Aseloykununannesi cnm bı kaşık tereyagi bı yemek kaşığı pekmez kaynat hemn ilisin versin ben oglunuda kizimida böyle iyilestirdum
barbarosunannesi Aseloykununannesi odasına soğan koyun burnu açık.kalsin .yan yatırmaya çalışın .bol.ihlamur ve sıvı tüketin .birde burnunu hep temizleyin serumla .
Aseloykununannesi barbarosunannesi soğan karanfil yaptım işe taramıyor malesef burnunu her sk temizliyorum teşekkür ederim