Merhaba güzel anneler 🌸
Başlıktada okuduğunuz üzere gündüz uykusuyla başım dertte. Kızım 17 aylık fakat bir türlü gündüz uykusunu 1’e indiremiyorum. Uyandıktan 2 saat sonra ilk uykusuna yatıyor ben uyutmasamda sızıp kalıyor veya çok huysuzlaşıyor uyumadığı zaman.1 saat 15 dk veya 1,5 saat kadar uyuyor, ilk uykudan uyandıktan 4 saat sonra 2.uykusunu uyuyor aynı düzen onun içinde geçerli malesef😥 Kaç kere denedim ilk uykuyu biraz daha ileriye çekmeyi 2.uykuyu uyutmamayı fakat bir türlü yapamadım.
Kısacası düzenimiz şuan bu şekilde bu konuda fikirlerinize ve yardımlarınıza ihtiyacım var. Nasıl bir yol izlemeliyim? Ne yapmalıyım?