Glcnblt Arzuahmetx bunun için bir kaç doktor gezdim bazı annelerin sütü yağlı olurmuş buda iyi birşeymiş sütün yarıyor dediler
Aysana Biz de bir kere doktor kontrolündeylen bebeğim yaklaşık 1-2 aylıkken kusmuştu böyle, doktor bu sindirilmiş süt , güzel bir durum sütü almış ve sindirmiş fazlasını çıkarmış demek, endişe edilecek bir durum yok demişti