Hepinize çok teşekkür ederim tecrübeleri çok önemli ilk çocuğum, ben altını açıyorum ama 10 saniye sonra sancı dan yine kivranip ör aglamaya başlıyor. Biogaia ve sab simplex kullanıyorum demekki onları kullanmasam ne olur, her emzirdikten sonra minimum yarım saat uğraşıp gegirmesini sağlıyorum, alttan da gaz çıkarıyor zorlanip ama yine aglamasi bitmuyor ikinmaua ve bacaklarını çekmeye devam ediyor. Bu kadar gazli olmasi normal diyor doktor ama el kadar bebek bana normal gelmiyor çıka çıka bitmez mi ya :(