Kızlar geçen hafta sizlerden bilgi almak icin post açmıştım, cuma günü epidural sezaryen doğum yaptım, yani önerir misin diye sorarsanız pek sanmıyorum ilk kızımda genel anestezi ile doğum yapmıştım sonrasında gene aynı agri ve sancıları cektim sonraki süreç icin degisen birsey yoktu bence. Ameliyat sırasında da bütün basıyı hissedip agri hissetmemek güzeldi keyifliydi . Elhamdulillah sonunda kavuştuk ve evimize geldik ☺️