5bucuk aylık bebeğim var normalde sallayarak uyutuyorum emzikte kullanıyor ama gündüz nerdeyse hiç uyumuyor gecede sürekli uyanıyor artık çok yoruldum yorgunluktan onunlada yeteri kadar ilgilenemiyorum bu beni daha çok üzüyor 😔😔 uyku eğitimi verdiniz mi ondan da korkuyorum olmayacak diye yada başka ne yapabilirim