Birmelek_annesi rabiahiranur 2 defa aldım pek sevmedi evde kendim yapıyorum değişik sevdi günde bir kavanoz yiyor Sağlıklı da değil gerçekten pişman oldum aldığıma
Tavsaninanasi rabiahiranur bebek ne versen yiyor zaten. Kavanoz mama bence vermeyin . Yine sizin tercihiniz ama şöyle düşünün o gıdalar ne kadar süredir o kavanozun içinde. Ve içindeki katkı maddelerini saymıyorum bile. Sağlıksız yani . Hiç ek gıda almamış bir bebeğe direk o verilmez. Onun yerine kendiniz yapabilirsiniz aynı şeyi. Bebeğiniz ne kadarlık 4 ay mi?
Deletedmom5284 Tatile giderken alıyorum onun dışında bi tane alır koyarım çantama ama hiç ihtiyaç duymadım gün içinde vermeye, çorba termosu aldım onunla yemeğini taşıyorum yanımda