Kelebek Merhabalar kızlar bebeğim 2 ay 25 günlük, ben grip olmuştum o da etkilendi şimdi faranjiti var ama oksurugu başladı. Bildiğiniz bir yöntem var midir rahatlatacak?
Yeliz Kelebek Tabiki bunu doktora sörmeniz lazım. her bebek farklıdır gelişimini takip eden doktor neyin iyi geleceğini bilir.
Kelebek Tabii ki zaten doktora gidiyorum yine gideceğim. Benim sormak istediğim ilaç harici ihlamur vs doğal yöntemlerle de desteklemek istiyorum.