Merhaba 2 aylık bebeğim burun tıkanıklıgı var burun aparatı ile temizliyorum bu sabahta sesi kısıldı aglarken kısık cıkıyor bildiğin yetişkinlerde ki grip gibi bu durumu yaşayan var mı çevremdekiler bebeklerde salgın var diyorlar ama daha 2 aylık ne hastalıgı şaştım kaldıö