Bulaşık makinem inox ama temizliğiyle başım dertte ne yaptıysam dışını temizleyemiyorum denemediğim ürğn kalmadı her silmemde sanki lekeli gbi sinirimi bozuyor gören sanki hiç silmiyor der o derece çirkin kirli duruyor Siemens marka ama yıkaması çok güzel maşallah dışıyla derdim özel toz bile aldım Bosch marka elbeziyi nemlendirip toz ilacı döküp siliyorum yine aynı en ufak su damlası gelse sildiğimde izi kalıyor ne illet birseymiş inox ürünler çok pişmanım beyazın gözünü seveyim 😭 İnox kullananlar önerileriniz varmı kullandığınız ürün yardım edin bacınıza🤭