Oğlum 22 aylık 4 gün önce sünnet oldu dikişli ve olduğu günden beri hep sıkıntı yaşıyoruz ilk gün akşamı kanaması çok oldu ikinci gün kakası sargisina bulaştı sürekli hastaneye gittik ve çok hareketli oğlum durdan anlamıyor şansımıza doktorumuzda izne çıktı şimdiki sıkıntımız ise arada yine kanama oluyor ve pipisinin altında beyaz parça var üstünde sarı akıntı napcağımı bilmiyorum bezinide değiştirmiyor sünnet kiloduda taktirmiyor yırtıyor kendini napcam bilmiyorum ailemden kimse yok tek başıma bu evreyi nasıl atlaticam bilmiyorum lütfen bilginiz varsa paylasirmisiniz??