Aycanada Slm anneler dogum yapali 7.5 ay oldu gobegimdeki dogum cizgisi hala oldugu gibi duruyor ne zaman yada nasıl geciyor bilen varmı🙄
Thesra Aycanada 🙃ya birde ağda yaparsan çıkıyor ama sonra tüy de çıkabiliyor diye söylemiyorum bem ama o da işe yarıyor oraya ağda sürüp çekmek