Birmelek_annesi zbd 8 aylıkken deldirdim şuan 9 aylık bi sorun yaşamadık eczane ve kuyumcu deliyor ama tanıdık değilse eğer 1 veya 2 yaş deliyorlar
Toprakaren zbd canm eczane teknisyeniyim kesinlikle 3 yaşından önce deldirmeyi önermiyoruz çünkü bebekler büyüdükçe kulaklarda büyüyor siz şimdi delirirseniz ilerde kulak büyüdükçe küpenin yeri çok aşağıda kalıcak ve kulak icin doğru bulmuyorum
zbd Saripapatyammm peki zor oldu mu daha küçük yaşlarda deldir canı daha az yanar, büyüyünce eli hep kulağında olur canını yakar diyorlar
Saripapatyammm zbd Çekistirir diye korktum ama hic ellemedi. Canida acimadi bence uyusturucu sprey sıktilar. Sadece o cıt sesinden korktu. 2 yas deyince zor deldiler. Biraz daha buyuse dediler. Kucukleri delmek istemiyorlar.
Yelizdemir Saripapatyammm sonrasında ağrı oldu mu bizde deldirmek istiyoruzda sonradan ağrı olur mu diye biraz kararsız kaldık
Saripapatyammm Yelizdemir Sanmıyorum hic agriyor vs gibi tepkiler vermiyor. Kupeme bakin diyor her gelene :)
Mmavi zbd deldirmedim 2 yasindan oncede deldirmeyi dusunmuyorum. sonucta yasitlariyla bir araya gelecekler kulagini sacini vs kesfetmeye calisacaklar belki cekecekler tehlikeli buluyorum. Ve acelesi olmadigini dusunuyorum🌸
Mehtapdemir3510 Kızım nezaman isterse ozman deldirir kulağını canını yakamam mikrop kapar vs göze alamam ben