Merhaba dün gece itibari ile testimin pozitif olduğunu öğrendim . Favimol diye bir ilac verdiler bunu içerken 2 hafta boyunca emzirmemem gerekiyormuş. Kendimi iyi hissediyorum aslinda 8 aylık bebegimi sütten kesmek beni üzüyor bu durumda ne yapardınız/yaptınız hanımlar
Tecrübelerinize ihtiyacım var.