Kızlar 1yasında yada ona yakın bebekleriniz araba yolculugunu seviyor mu? Dün taksi ile anneme gittik kızımla. Yolculugun il 10dk sı iyiydi. Son 10dk sı çok zor geçti. Oyalayamadım. Çizgi film açtım, reklam açtım olmadı. Sizde durum nasıl ? Çok uzun mesafe değildi üstelik.