Kızlar genital bölgemde siğil vardı iki tane. 2 hafta içinde siğiller kayboldu doktor bana testler yapmamı istedi özel hastane olduğu için bir de çok pahalı geldi bana yaptırmak istemiyorum sizce yapayım mı çok kafam karıştı sıkıntı yaşar mıyım ilerde. Siğillerim geçti ama ara ara kaşıntım oluyor bu arada