Poly Oğlum 21 aylık..konuşma maalesef çok az..baba anne mama aba otur dede okul gol bu kadar..bir sürü etkinlik kitabı aldım..hiçbirinin yüzüne bakmıyor..varsa yoksa top oynamak..çizgi film izlemek..çok üzülüyorum..napacağımı bilmiyorum..yardım edin 😔
Tazeanne0134 ilkgozagrimm ya şimdide normal ama işte insan merak ediyorum bakalım benim oğlum nasıl olacak
Mamaqueen ilkgozagrimm benimde 2 yasinda ayni sekilde sayi sayiyor hem ingilizce hem turkce. Bilmedigi sarki yok surekli sarki soyluyor 😀 5 6 kelimeli cumle kurabiliyor. Ornegin anne ben bu yemegi yemek istemiyorum diyor 🤣 uykular hala haram duzelmedi gecede 1500 kere kalkiyor. Hayali oyunlar oynamaya basladi ve oyuncaklariyla artik daha cok oynuyor 🥳