Hanımlar oğlum 10 ayına girdiği günden beri uyuyamıyor. Normalde ayağımda sallayıp uyutuyordum ama ayakta asla ama asla sallanmak istemiyor atıyor kendini dönüyor. Bundan önce de uyku postları açmıştım. Desteksiz uyutmaya çalıştım pispislayatak kendisine izin vererek 2 kere basarili çıktım yarim saat boyunca duvara tırmandı yorulunca ağladı ağladı uyudu az önce birinci uykusuna götürdüm aynı şekil bekledim pislisliyorum 1 saat oldu uyumadı delireceğim günlerdir ruh gibiyim. Çocukta ağlamaktan helak oldu öyle deniyorum olmuyor böyle deniyorum olmuyor. Ayağa kalkma çabasında hamak aldim hamak da uyutuyorum zar zor. Burdan da yatağa taşıması çok zor uyanıyor hemen ne yapacan hanımlar benim gibi olanlar var mı bu nedir yahu her ay uyku güncellemesi geliyor bu sefer ki betermis. Uyku ilacı falan demeyin sagliksizmis onlar. Bu hamamda uyuyanlar hamaktan nasil alip yatagina koyabilirim. Uyanmamasi için. Hamamda bırakayım dicem dönmek istiyor hamamda da dönemiyor uyanıyor . Lütfen yardım edin ya valla.