7.5 aylık bebeğim var r kızlar ek gıdaya başladığımızdan beri sürekli gazı oluyor dün gece gazdan yine kıvrandı yavrum napcagımo bilmiyorum aksam tavuk suyu çorbası yaptım onu yedi ağır mı geldi noldu anlamadım aksam öğünü erken mi daha bi akıl verin lütfen