Asel1132
Bana da annem aldır daha çok küçük oğlun falan demişti sonra küçüğü doğunca çok pişman oldu öyle söylediği için. İlk 3 ay biraz zorlu geçebiliyor, alışma süreci diyelim. Oğlum kardeşini hiç kıskanmadı çok şükür ve baştan beri çok sevdi. 3 ayı atlattıktan sonra küçüğü oyun halısının altında vakit geçirmeye başladı, abiside hep yanına uzanıp oynuyordu. Dışarı çıkarken küçüğü 9 aylık olana kadar sling’e , büyüğü de bebek arabasına koyardım. Küçüğü 10 aylık olunca bebek arabasına geçti, büyüğü de artık hep bebek arabasından tutup yanımdan yürüyor🥰 Öyle böyle derken büyüyüp gittiler. Küçüğü şimdi 14 aylık olmak üzere, büyüğü de 2,5 yaşında. 🙏🏼 kimseyi dinlemeyin ve bebeğiniz için mutlu olun ki ona arkadaş geliyor😍