Janss Atlasveannesi Bol su veriyorum beslenmesi bittikten sonra ağız içinde kalıntı kalmaması için . Dişlerini de aklıma geldikce nemli mendille siliyorum ara sıra .
Gizemmyigit Atlasveannesi 🤷🏼♀️ Anlamadm cnm yemek yedikten sonra mı? Tut çeşmenin altına kendi elinle yıkat😀
Atlasveannesi Gizemmyigit evet yemekten sonra canım. Biz diş fırçalıyoruz ya onlarada bişe yapmak lazımmı😂
Janss Atlasveannesi Slikon parmağa geçirilen tırtıklı bir aparat var bir ara gözüm ona takılmıştı içinize sinmiyorsa ona da bakabilirsiniz . https://www.google.com.tr/shopping/product/9703083004585589911/image?q=slikon+parmak+fırça&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=tr-tr&client=safari&prds=cid:9703083004585589911,cs:1,sgro:iv&sa=X&ved=2ahUKEwiMkq_WwqjiAhXF5KYKHbEJD38Q-K4BegQIChBI Böyle bir şey 😌