Feyza1 Merhaba herkese. Oğlum 14 aylık, hep anne sütü alan bir bebek. Ek gıda neredeyse hiç yemez , sütüm de eskiye göre az olduğu için pek doydugunu düşünmüyorum. Bu saatten sonra mama başlanır mı ?
Cananaliasaf8 Feyza1 Valla 11 aylıkken anne sütünden kesildi Mama verdim ama sürekli değil uyanınca yada uyuyacağı zaman veriyordum şimdide öyle şuan 1 yaş 8 günlük Sağlık ocağındaki doktor hiç vermesende olur sütü sulandırıp versen de olur dedi Ama bilmiyorum şuanlık bi uyanınca içiyor birde gece yatacağı zaman
Kk41 Cananaliasaf8 sütün hiç bir faydasının olmadığı söyleniyor . Mama daha iyi 1.5 yasa kadar ablam mama kullanmıştı bebeğinde ordan biliyorum . Dr sütü kestirmisti
Feyza1 Cananaliasaf8 1 yaştan sonra mamaya gerek kalmadığını duymuştum bende. Ama süt verme dedi bizim doktorumuz. Ben doymadigi için vermeyi düşünüyordum
Cananaliasaf8 Kk41 Mama da çok iyi birşey değil tabiki ama işte Sütü suyla karıştır ben çocuguma öyle yapmıstım demişti doktor ama Vermiyorum şu anlık mama içiyor sabah uyanınca birde gece yatarken günde iki sefer işte bakalım
Cananaliasaf8 Feyza1 Bende 2 yaşına kadar ya anne sütü yada devam sütü deniliyor ya her doktor genellikle o düşünceyle verdim mamayı daha 11 aylıktı anne sütünden kesildiğinde ama işte günde iki sefer içiyor sadece bakalım mamayı ne zaman keseriz bilmiyorum
ogretmen61 Benim oğlum da 11 aylıkken emmeyi bıraktı 18 aya kadar mama verdim bıraktım ek gıdada doyduğunu düşünüyırım