Yasemin_06 Kizlar yavru bı kuş edinmistik para vermedik doğdu. Biraz büyüyünce biz aldık. İlk başlarda iyiydi ama şuan aşırı hırçın otuyodu artık ötmüyor sürekli ısırması var konuşuyorum sürekli onunla öpüyorum seviyorum niye böyle olduki bu kuş 😢
Balkizlarim Yasemin_06 Sinirlenmiş elinize alıp mama veriyorumusunuz bol bol konuşun aşkım cici kus vs vs ses kaydı yapıp koyun ben öyle yapıyorum ve çok sıkmayın derim evde uçsun serbest kalsın azıcık 🎈
Yasemin_06 Balkizlarim dediğin gibi yapıyorum Cnm konuşuyorum yavru ve erkek olduğu için çabuk konuşur dediler sürekli konuşuyorum felan ama bilemedim ya çok üzüldüm çok bir in davraniyir çocuğuma arkadaş olsun banada ewde ses olur arkadaş olur diye almistim böyle olunca üzüldüm gercekten
Yasemin_06 Tortilla_ sağol cnm konuşturmaya çalışıyorum ama inşallah becerebilirim çok hoşuma gidiyo bu muhabbet kuşları konuşunca ama bizimkinin gönlü yok gibi
Balkizlarim Yasemin_06 Biyerde bir yanlış davranış var ses kaydı yapıyormusun peki çünkü bizimde yavru ve erkek konuşma refleks i veriyor kafasını salliyor ve ısırma huyu yok korkmuşta olabilir 🎈
Tortilla_ Yasemin_06 Konuşmasını istiyorsan sürekli ve hızlı tekrarlaman lazım . Benim muhabbet kuşum vardı bekarken evlenene kadar çok ilgilendim. Bizim yedigimiz herseyi yerdi. Kac defa kaçtı geri bulduk kendi geldiği de oldu 🥲 10-12 kelime söylerdi 🥲 Geçen sene babamın elinde ölmüş 😢 Babam çok severdi üstüne titrerdi ve yazık adam kaç gün kendine gelemedi
Yasemin_06 Balkizlarim ses kaydı yapmadım Cnm ke din sürekli konuştuğum için bı tek geceleri işte uyudugumuz için ses olmuyor okadar gün içerisinde öteki odadan bile bağıririm seslenirim
Balkizlarim Yasemin_06 Uyuduğu zaman aslında önemli çünkü daha çok algılama oluyor ben öyle yapıyorum ve 1 saat biz kızlarla konuşup sonra ses kaydı aşkım koyuyorum bide mesela aşkım ilk önce öğrensin sonra başka bir şeye geçin kafa karışmasın aşkım cici kus birlikte söylemeyin 💚
dinle_beni_bi Balkizlarim Benim de iki muhabbet kuşum var. Konusmadi yaa🥺🥺 eşim de konuşmadığı için geri vereceğini başka alacağını söylüyor. Ama ben kopmak istemiyorum. Konuşturmak için napmam lazım. Konuşuyorum. Birde biri dişi biri erkek. Aynı soydan (kardeş yada anne yavru) olmadığını söylediler. Baya da oldu hiç yumurta olmadı
Balkokulumm dinle_beni_bi birbirlerini istemiyorlardır ondan çiftleşmezler ve çift olan kuşlar asla konuşmaz
Balkizlarim dinle_beni_bi yavru mu büyük muhabbet kuşlari biraz daha geç konuşur eşim bu konuda daha bilgili Ben tam bilmiyorum ama Çift olmalari etki yapıyor olabilir biz hep konuşur ses kaydı yaparız ilahi vs dinletirim zikir bile çekmeyi yapmaya çalışıyor baya bir ilgi gormesi gerek 😘😘
dinle_beni_bi Balkokulumm Ya çok gördüm 2 muhabbet kuşu besleyen ikisinin de konuştuğunu. Onlar nasıl konuşturdu acaba. Bir de ben seslenince aşkım diyorum. O zaman ağzını açıp kapama hareketi yapıyor. Konuşmaya mi çalışıyor
dinle_beni_bi Balkizlarim Ses kaydını bende yapayım. Ya aslında ben seslenince aşkım deyince ağzını açıp kapatıyor. Konuşmaya mi çalışıyor diye düşündüm. Ses çıkarmıyor ama ağzını açıp kapatıyor. Bir de müzik açınca ötmeye başlayıp sağa sola yürüyor. Çok hoşuma gidiyor. İnşaallah konuşurlar.
Balkokulumm dinle_beni_bi ayrı alınmıştır ikiside konuşan babam kuşçuluk yaptığından biliyorum çok geçti elimizden.
Yasemin_06 Tortilla_ ayy bende bişey olcak diye korkuyorum sapsarı bı görsen harika rengi var bende çok seviyorum inslalah bişey olmaz