Babyluna Kızlar yerim olmadığı için oraya asıyorum sizce yanlış mı sonuçta orada lavabo ihtiyaçlarımızı görüyoruz bebeğin elbiseleirnide asmak zorunda kalıyorum
duzelicezinsallah Babyluna asmasan daha iyi canım en azından bebeğin kıyafetlerini peteklere yakın serebilirsin. Benim de balkonum yok kullanmadığım bir odam var oranın peteğini açık tutup mecbur orda kurutuyorum.
duzelicezinsallah Babyluna ben kızımın diş fırçasını bile banyoda tutmuyorum öyle söyliyim. Ne olur ne olmaz diye mutfakta hep.
Leylaa_ Babyluna taşına bilir değil mi ben kışın misafir odasına koyuyorum banA pek hijyenik gelmedi banyo
Babyluna duzelicezinsallah bencede kendi diş fırçam bile banyoda elli kere düşünüyorum biri elini yıkarken su sıçradı mı diye ama yer yok ev cok kcuk yattıgmz odayada asamam bebek var diğer odada dolaplar var ortaya acacak mesafe yok
Babyluna Leylaa_ ben yalnz yaşıyorm sayılır misafirde geldiğinde çamaşır asmam ama bencede hijyenik değil annem söyledi ama kırmadım