Merhaba kızlar, aklıma takıldı sormak istedim.
Oğlum 15 aylık, ismini seslendiğimizde göz teması kuruyor. Baba, anne, dede, nene, mama, gel köpeklere bau bau diyebiliyorum. Alkış yapıyor bay bay, merhaba yapıyor. Bebeklere bebiiii diyor. Elinden birşeyi var iken verir misin dediğimzde veriyor. Elinde birşey yerken yine aynı şekilde bize de verir misin dediğimizde ağzıma gelip veriyor. Müzik duyunca dans etmeye başlıyor. Telefonu kulağına götürüp konuşuyor gibi yapıyor. Kapı çaldığında kapıya koşuyor. Gelişimi ve hareketleri olması gerektiği gibi düşünüyorum herşeyin farkında ama az kelime konuşuyor saydım zaten üstte. Sizce normal mi bu durum?