Merhabalar biz covid nedeni ile maalesef hastaneye gitmiyoruz hiç annem bakıyor kanseri yeni atlattı ondan korkumuza tam 2 yaşında cuma günü doğum günüydü bugün aşı için sağlık ocağına gittik orda bakmış hemşiresi erkek bu arada 93 cm 14 kilo sizinkiler nasıl normalmi sizce🤷♀️