Arkadaşlar merhaba bebegim 2bck aylik 2750 dogdu şuan 5400 kilosu 2 aylikken gittimizde 5ti 15 günde 400 gram almış dger aylar daha fazlaydi sizce bu ay neden az almıştır aslında sütümde var emdikten sonra bile sağınca çıkıyor hatta diger memeyi veriyorum almiyor ama o memeden 100cc sut çıkıyor emse daha cok alacak belki ama emmiyor 3 aydan snra azalacak demislerdi kilo alımı dgru mi sizcede diger memeyi almasi icin ne yapabilirim