Bedsssss 26 günlük lohusayim kızlar Ve korseyi anca alıp takabildim sizce faydası olur mu ? :( Eski kiloma döndüm ama 3,4 aylık hamile gibi göbeğim var şuan :( Gece gündüz cikarmasasm etmesem faydası olur mu acaba
As1ioz Bedsssss bu arada sürekli takmak zararlı belli saatlerde kullan mesela ben aç uyurdum yani uyurken mutlaka ac olmaya dikkat ederdim uyurken takardım korseyi uyanınca cıkarırdım hiç gobegim yok
Uzaymekiii Bedsssss daha yenisiniz tabiki faydası olur zaten kimi doktorlar 40ından sonra korse öneriyor faydası olmasa önermezler o dönemden sonra. Gece gündüz takip kendinizi darlamayın normal takılması gereken süreç içinde takın yeterli olur😌
Bedsssss As1ioz Ya gerçekten mi Ama benim zıbın tarzında korse ve çok rahat ediyorum yani çıkarmasam sorun mu olur acaba
Uzaymekiii As1ioz aç uyuyunca sütünüz etkilendi mi peki? Ben uyurken takmayı düşünüyorum 2.doğumdan sonra da bi taraftan da süt etkilenmesin diye endişe ediyorum.
Bedsssss Uzaymekiii ya valla gobegm kalacak diye çok üzülüyordum insllah korsenin faydası olur Benim zıbın korse ve aksine aşırı rhat ediyirum hiç cikarmasasm sorun olur mu acaba
Cansell123 Uzaymekiii ben aldım 10 gun falan taktım geri çıkardım şimdi 3 ay oldu taksam faydası olur mu?
Kvsrrr Bedsssss olur canım kullan hemen sezaryen sonrası bende hemen kullanamadım. Bi süre sonra kullanmaya başladım faydası oldu çok az göbeğim kaldı onun içinde 6. Aydan sonra spora başlıcam
Bedsssss Kvsrrr illa kalıyor dmi 😐 gerçi hamile kalmadan önce de vardı bnm gobegm o da geçer mi acaba
Uzaymekiii Bedsssss genel olarak iç organları sıkıştırıyor ya o yüzden sürekli takmayın hasar oluşturmasın ama durabildiğiniz kadar durun madem rahatsa😌 göbeğiniz kalmaz merak etmeyin yemenize içmenize dikkat edin, sonrasında da egzersiz yapın zaten gidiyo göbek😌
Uzaymekiii Bedsssss benim sezaryen göbeğim 2 sene sonra geçti ama benim tembelliğim yüzünden o kadar kaldı benle😂🤷🏻♀️ Güzel bi sporla toparladım 1-2 ayda yani illa kalıyo diye bişey yok eğer gerekenleri yaparsanız gidiyo her türlü👍🏽 Şimdi yine doğum yapıcam bu sefer şansa bırakmayıp korseyi de düzgün kullanıp hemen göndericem göbüşü😂
Kvsrrr Bedsssss şuan hamile kaldığım kiloma geri döndüm 52 kiloyum hiç göbeğim yoktu şuan biraz var oturunca belli oluyor ayakta yine yok gibi ama ben onu da istemiyorum 6 ay olmasını bekliyorum o zaman başlıcam 3 ayım kaldı