Sevgili anneler, attiba kar botu mu, yoksa polaris klasik bot mu almalıyım? Birisini kullanan memnun kalan var mı? Almışken attiba alayım kar kış çok olursa tekrar bot aramayayım diyorum, diğer taraftan da fiyat çok farkediyor eğer kullanamazsa, iyi yürüyemezse boşuna o kadar para vermeyeyim diyorum. Tecrübelerinize talibim🌸