Zeyneplena34 Benim bebegim 3890 gr doğdu kizlar. 10 gün yoğun bakımda kaldik. Neyse çıktık tam 1 aylık olunca yani 20 gün sonra saglik ocagina gittik aşı için. Kilosu 4890 gr çıktı. 20 günde almış 890 gr almis. çünkü hastaneden çıkınca tam 4 kg cıktık. Neyse 9 gün sonra tam 3 aylık olucaz kilomuz 5850 gr cikti. Bana az gibi geldi. Zaten sütüm basta gelmiyor sonra tayzikli 1 dk geliyor sonrasi normal yani emdikce geliyor. Ve kızım cok huzursuz. Birazdan çocuk doktoruna gidicez ama kafama taktim ya. Sağlık ocagindaki hemşire de almasi gerekende yani minimum almis dedi yine bi cocuk doktoruna git vs dedi. Doğum kilomuz neredeyse 4 kg 3 ay olacak 5850 gr normal mi sizce?
Zeyneplena34 Zeyneplena34 Birde gögsüm normalde de yumusaktir o kadar sert degil orta simdi hic yemek yerken vs doldugunu hissetmiyorum. Anne çayı, rezene, ihlamur, papatys hepsini iciyorum. Meyve vs komposto anlamadim niye boyle ya 🙄
Reyna Zeyneplena34 bebekler doğduklarında kilo verir normalde onuda hesaba katmanız lazım ödemi şişi gider gayet güzel
Kagansmother Gercekten 20 gunde 1 kilo aldı ve az mı diye mi soruyorsunuz ? Artık şu kilo postlarini ciddiye alamıyorum ya kavga veya tartışma çıkarmak değil amacım ama bir sey ispatlamaya çalışır gibisiniz
Zeyneplena34 Kagansmother Yok yemin ederim coxugum uzerine durum o degil. İlk basta aldi tamam ama neredeyse 2 ayda 1 kilo almis son gittigimizden beri onu kafama taktim ve.sureklo agliyor meme ile kavga ediyor sutum yok saniyorum. Zaten üzgünüm ciddiyim bakın
Zeyneplena34 Kagansmother Gece de gündüz de cok az uyuyor. saat başı emiyor mesela Normal cocuklar 2 3 saatte bir emer oyle biliyorum doydugunu dusunmuyorum o yüzden.
Zeyneplena34 Bellaks Ya ama simdi benim kizim kilolu doğdu simdi sizin kiziniz kaç kilo doğdu bilmiyorum. Doğum kilosundsn sonra alinan kilo onemli kuzum yoksa kıyaslamak asla degil.
durucinar Sağlık ocağında kiler hep öyle bu ay az kilo almış dediler oğluma bebekken ki o ay 1100gr falan almış mamaya başla direk dra götür bebeği falan dedi . Hiç stres yapma maşallah de bak sütünde varmış ne güzel
Zeyneplena34 durucinar iste o hemsire yuzunden moralim bozuldu Çok tesekkur ederim. Allah razi olsun.
Meryemaksa Zeyneplena34 benim kızım da 3600 doğdu 3400 çıktık hastaneden 1 aylıkken 4600 oldu 2 aylıkken 5600 oldu sadece anne sütü veriyorum 7 gün sonra 3 aylık olucaz sağlık ocağındaki hemşireler bişey demedi sadece ilk ay güzel almış demişti artı benimde göğüslerim çok yumuşamış ama emzirdiğimde 1 dk sonra birden sızlıyor ve sütüm tazikli gelmeye başlıyor bence artık büyüdükleri için göğüsleri boşaltıyorlar mama verme eğer gelişiminde bi sıkıntı yoksa cnm