Ecetuana Merhabalar oncelikle cok gecmis olsun, ben de kum doktum sanirim 5-6sene once, baya agrili ve sancili bir surecti. Bol su ve sivi icerek bobregin bir an once kumlari atmasina yardimci olmaktan baska caresi yoktu. Bir de agri kesici alabiliyordum ismini hatirlayamadım. Tez zamanda cok cabuk bi sekilde doker biter insallah. Bu arada kum yapma olasiligi olan seyleri daha az tuketmeli esiniz iyilesse bile, cilek, ispanak, yesillik gibi ya da cok cok iyi yikanmis olmali bana doktorum oyle demisti😌