Merhaba kızlar Dün doktora gittik eşim hastaydı kendisi askeri personeli izne ayrıldı hasta olduğu için doktora gittik kendisi biraz böbreklerinden ağrı hissediyormuş doktorun bize dediği gibi eşimin böbreklerinde kum oluşuyormuş sizce neden çok üzüldük ne yapmalıyız bi fikriniz varmı eşim çok 🤢😥🥺