Kızlar 8 aylık oğlum yataktan halının üzerine düştü 2.5 karış yüksekliği çok erken kalkmıştı içim geçmiş o arada düşmüş düşünce ağlamasına uyandım alnında kızarıklık ve hafif şişlik var
Keyfi çok yerinde
Fışkırarak kusma yok
Gözlerinde kanlanma yok
İlk biraz ağladı yüzünü yıkadım sustu
Tavırları gayet normal
1 saat oldu uyutmadım kaç saat daha uyutmamalıyım
Kızımda 5.5 aylıkken düşmüştü şimdi 8 yaşında ama kaç sene sonra aynısını yaşayınca çok korktum