Kagansmother vivo rus menşeili bir maya ben migrostan büyüyo markasınınkini aldım çok güzel tuttu yoğurt. Belki mantık aynıdır, ben büyüyo’nun mayasını yarım çay bardağı ısıtılmış süte (yoğurt yapma kıvamına kadar ısıtılan) bir paketi döküp karıştırdım sonra yoğurt makinasında 6 saat mayalandırdım. 6 saat sonra maya haline geldi zaten bu karışım. onuda maya olarak kullandım ve yoğurtlarımı tuttum. Baya taş gibi tutuyo çokta lezzetli 🌸👍🏻