Hangi biberonu denediysem cuk cuk kavrayamıyor sızdırıyor genzine kaçırıyor sadece bebeklik biberonu wee de yapmıyordu ondada yapar oldu iki gündür lansinoh aldım onu denememiştim bi ondada aynı acaba lansinohu ısrarla kullanmaya devam etmeli miyim cuk cuk sesi çıkarak emse bişey olurmu acaba 😏