Kızlar bı arkadaşım var 2 tane kızı var saçları maşallah çok gür ve uzun, benim kızım 1 yaşında ama hiç saçı yok dogdugundan beri çok azcik uzadı bazıları sıfıra vurun vs dedi ama yapmadık bilmiyorum ise yaradigina pek inanmıyorum, neyse sordum arkadaşıma kızları dogdugundan beri her banyo öncesi badem yağı sürüyormuş, kendisininde saçları çok uzun ve gür acaba badem yağından mı uzamistir yoksa annelerine çekmişler ondan mı uzadı? Yani kısaca sorum şu bu şekilde badem yağı kullanan faydasını gören var mı ben şimdi başlasam işe yarar mı?