Atabey0105 Merhaba ben kullaniyorum🥰 Maya olarak hep kavanozda kalan yogurdu kullanıyorum. Pastorize cam sise sut kullaniyorum onu biraz ılıtıyorum serce parmagimi icine soktuğumda 6ya kadae sayiyorum hafif isiracak sekildeyse oldugunu anliyorum. Kavanozlara koyduktan sonra eski yogurdumdan 1tatli kasigi kadar koyuyorum hepsinin icine 45derecede bazen 6 bazen 7 saat mayalıyorum🥰 Daha uzun tutunca eksiyor cunku. Tabi mayanin da onemi var. Ayni makinada activia mayasiyla arkadasim 9saate yakin mayalamis hic eksi olmamış.