Kızlar artık pes ettim her gün ne yapsam da yemese diye çünkü yemiyor 6. Aydan beri böyleyiz cesitli tarifler tatlar deniyorum ama tarhana çorbası patates kizartma yada kavurma makarna ve manti pilav dışında bir sey yedirmem mümkün değil. Zaten kilo olarak enn başından beri zayif bir bebekti hala öyle 17 aylık ve hala 9,300 lerde… bugün ne yapiyorsunuz kopya cekeyim bende yapayim hos yemez ama sansimi denemeye devam etmek istiyorum 😫